2 Temmuz 2010 Cuma

Twilight (Alacakaranlık) Vampirlerinin Sert Kadınları


Vanity Fair Magazin Dergisinin Temmuz 2010 sayısında, Dakota Fanning, Ashley Greene, Nikki Reed, Bryce Dallas Howard ve Julia Jones kesinlikle büyüleyici şekilde yer alıcaklar. Fotoğrafları ve fotoğraf çekimleri sırasında hazırlıkların videosu haberin devamında…

Ünlü fotoğrafçısı Norman Jean Roy, Twilight (Alacakaranlık) güzellerini fotoğraflandı.

Rosalie Cullen’ı oynayan Nikki Reed Onun hikayesinin cazibesini almak: “Bella ve Edward’ın aşkında çok fazla tabu ve yasak var” diyor Nikki “ve ben tüm bunların ilgi çektiğini ve sevildiğini hissediyorum. Çünkü bunun tüm genç ilişkileri temsil ettiğini düşünüyorum.Bu sınırda gibi bir tür delilik.”


Vampir anne Esme Cullen’ı oynayan Elizabeth Reaser: Twilight çekici genç erkeklerin diye bağırıyor. “Oh bu çok eski, hiçbir fikrim yok” diyor Reaser. “Benim üzerimde etkisi yok. Hepsi sevimli çocuklar ve muhteşemler. Sadece birisi ilginç ve garip belirli bir noktada istiyorum. Larry David üzerinde büyük bir baskım var.”

Sıkı Twilight fanlardan birisi Bryce ‘i ilan etti: Ben Twilight’ı sayısız kere görmüştüm. Dördüncü defa gördükten sonra, en iyi arkadaşlarımdan biri, doğum günüm için, bana Robert Pattinson’un yuzü şeklinde Pos-it hazırladı, “Tehlikeli Yaşa”, çünkü çok takıntılıyım. Kocam aslında bana şöyle dedi, “bunun hakkında endişelenmeme gerek var mı?”

Pisişik vampir Alice Cullen’ı oynayan Ashley Greene başarı bekliyor: “Senin bu filmin nasıl olucağını bilmen için medyum olman gerekmez” diyor. “Açıkçası, bir hit olacak.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder